Zvířata, zábavná anatomie pro děti, Nikol Kucharská, Pikola

"Skleróza- veverky zapomínají, kam si ukryly podzimní zásoby."

Tato knížka u mě dostala druhou šanci. Když jsem ji zahlédla poprvé v regálu, zaujala mě úvodní stránka, ale po prolistování jsem ji vrátila zpět. V hlavě jsem si bručela něco o tom, že už vytisknou vážně vše. Když jsem šla okolo o měsíc později, opět mě zaujal přebal knihy a opět jsem ji vzala do ruky. Náhoda? Nemyslím si. Tak jsem ji otevřela a už už jsem ji chtěla zase vrátit zpět. Ale zaostřila jsem a důkladně si prohlédla obrázky a text. A teda, bavím se. Doopravdy neotřelá encyklopedie zvířat pro děti a rodiče (některé informace byly i pro mě novinkou). Knížka je rozdělena na kapitoly: domácí zvířata, zvířata v parku, zvířata na statku, lesní zvířata a povolání pro milovníky zvířat. Obrázky jsou formou "vnitřní anatomie" s vtipným popiskem a různými centry- detektor stromů vhodných pro šplhání, centrum kluzkosti a sliznatosti, centrum ignorace jablek (poznali jste zvířata? veverka, žába, ježek :-) ano, i já se bavím :-) Vtipný text je doplněn o zajímavé informace.
Pro menší děti na prohlížení, pro starší naučné a pro rodiče k prohlížení, k poučení a k zasmání.

2,5-10 let










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu