Huňatá čuňata

Huňatá čuňata, J. Dědeček, A. Žabková, Limonádový Joe

"Pejsek Vrrr, Vrabci Frrr-, Kdo to Crrr? Asi Dr, Ale Brrr! Radši Chrrr "

Naše první setkání s autorskou dvojicí Jiří Dědeček a Aneta Žabková. Spolu vytvořili už dvě knížky, a to Šli červotoči do houslí a Uleželé želé. Už jen názvy vás zaujmou a donutí k úsměvu. U nás se knížka postupně prokousala celou rodinou. Když jsem ji donesla domů, začetl se a prolistoval ji celou nejstarší syn, a ukazoval a smál se u toho. Pak u nás byla babička a koukám, listuje si knížkou a směje se. Tak jsem si k ní tedy nakonec sedla i já a celou ji prolistovala a taky jsem se výborně bavila. Ani našeho živitele rodiny to nenechalo chladným, v hlavě mu zůstal hlavně veršík o medvědím pozadí :-D A mně teda taky :-)
Huňatá čuňata jsou knížka s milým absurdním humorem a trefnou ilustrací.
Pokud jsou vám obrázky povědomé, může být, Aneta Žabková kreslí do dětských časopisů Sluníčko, Puntík a Mateřídouška.
Autor textu Jiří Dědeček v rozhovoru pro Český rozhlas řekl, že se vždy snaží, aby jeho texty a básničky byly lehounký, vtipný, aby se při nich sám bavil a aby se bavili dospělí, když je čtou. U této knížky se mu to povedlo na výbornou. Červotoči a Želé jsou naším dalším cílem :-)

3 roky a výš





Aneta Žabková někde napsala, že se jí při této knížce vybaví vždy song "Lose yourself to dance" od Daft Punk :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu